marți, 10 aprilie 2012

TRĂIRI ANTERIOARE



Sunt într-o eternă energie vie
Mă împresoară din spațiul sideral
E adierea visului  din toamna lor târzie
Mă mângâie puțin, apoi plutește în astral.

Sunt într-un leagăn, cu flori legănată
Mirosul lor mă mângâie pe suflet
Cu apa vie și smirnă sunt spălată
Din lacrimă să scot dulcele scâncet

Sunt fulgere de soare ce mă înconjoară
Îmi spală trupul, inima mi-o șterge
Arcușul cântă cu gânduri la vioară
Dorurile , trăirile anterioare mi le strânge.

Sunt iar cu visele ce tot fost-au  cu mine
Colindă sufletu-mi între dimensiuni celeste
Ce fost-am ieri, mai sunt și azi, voi fi și mâine
Trăirile anterioare pentru mine, nu-s poveste.

Sunt clipe veșnice …. le-am mai trăit cândva
Revăd apostolii cum propovăduiesc cuvântul
Sunt eu în ei , ei sunt în mine , ducem vorba
Că El a fost și este, că El colindă iar pământul .
 Silvia Bya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu