marți, 3 aprilie 2012

NU CREDEAM SĂ-NVĂȚ A MAI TRĂI Silvia Urlih






Nu credeam să-nvăț a mai trăi vreodată,
Uitarea să îmi fie cale de scăpare,
În umrele trecute să nu fiu ancorată
Să mă îmbete viața cu ruga din altare.

Privesc în urmă timpul , prin inima-mi pătată,
Las mort trecutu-n urmă, dar tatuat rămâne,
Din suflet nu se șterg greșeli ce-au fost odată,
Greșeli ce-au dispărut, dar am rămas cu urme.

Aliniez în suflet imagini nedorite,
La limita de Rai sufletul rătăcește,
Trimit spre cerul nins ,cuvinte nerostite,
Mă legăn în credința ce nu mă amăgește.

Viața mi-a dat cu-o mână cu alta  mi-a luat ,
Trăiesc în trupul mort cu suflet încă viu,
Imagini cu speranțe în mine-au continuat,
Să reânvie astăzi, să vină din pustiu.

Nu credeam să-nvăț să mai trăiesc vreodată,
Să uit urâtul vieții, să merg cu-a mea dorință,
Voința mă ajută să uit ce altădată,
M-a țintuit din zborul spre sfânta mea credință.

Nu credeam să-nvăț a mai trăi în azi,
Să uit ce altădată cu lacrimi m-a spălat,
Să înțeleg că-n viață de multe ori mai cazi,
Dar poți să te ridici ,de nu continui în păcat.


Silvia Urlih 02.04.2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu