duminică, 1 aprilie 2012

CANDELA IERTĂRII - Silvia Urlih



Sunt candelă
de lampa lunii aninată,
din vise am ales uleiul sfânt,
cu flori de salvie
am uns
poarta visată,
să se deschidă ,
să pot la Domnul 
să pătrund.

Sunt puse-n candelă;
iertare, vise
și dorințe,
un amalgam de gânduri,
doruri
și trăiri…
icoanei sfinte mă rog
să ies din neputințe
să pot ierta,
să pot urca
spre cele zări.

Sunt candele ce ard
cu flacăra iertării…
le caut,
uleiuri sfinte să culeg
din smirnă,
să las în urmă
cenușa tristă
a–ntristării,
în suflet ,
pace 
și iubire
să se-aștearnă.

Privesc în suflet,
cristale curg șiroaie,
mă bucur,
mă înfioară ce disting…
văd  suflet mândru
ce nu se încovoaie
sub greutatea crucii
ce-i astăzi
ca un fulg.

Sufletul mi-a ars
în sute de luceferi,
unul a rămas
să-mi fie scut …
mi-a dăruit 
din candela iertării îngeri,
să mă asculte,
să mă înalțe,
să-nvăț cum să m-ascult.

Aprind cu inima
scânteia de iubire,
trimit spre ceruri
lumini de mulțumire…
 fost-am un suflet trist,
dezamăgire…
sunt astăzi fericire ,
liniște
și împlinire.
Silvia Urlih 01.04.2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu