marți, 17 aprilie 2012

IN MEMORIAM - Silvia Urlih



Trăiesc astăzi prin tine ,
trăiesc !
și orice fac
sunt lângă tine ,
iar tu
ești lângă mine...
cu gîndul că nu ești
încerc să mă împac ;
mă-ntreb ades :
ce legatură ne leagă-n astă lume?

Că nu mai ești în viață,
este adevărat,
că ai plecat la cer,
e constatare;
un sentiment 
ne leagă însă neîncetat-
simt  că exiști ,
sunt fericită....
dar mă doare.

Ce-nseamnă moartea,dragul meu?
Trăiești !
Tu n-ai murit...
ești viu,
dar nu te pot atinge ;
exiști în tot ce este minunat,
tu ești !
eu nu te văd ,
te simt,
iar împreună vom învinge.

Ce-nseamnă moartea dragul meu,
nu știu…
știu însă că este
binecuvântare…
aștept să treacă anii,
cu tine-apoi să fiu,
spre infinit să plec...
dar până-atunci ,
mai am răbdare.

Te simt atât de-aproape uneori !
 Am fost cu tine dincolo ,
știu că ți-e bine
și că ești fericit ...
să fiu cu tine lângă îngeri  
aș da mii de comori !
Mă-ntreb mereu de-i vis.....
oare-ai murit !?!

În memoria fratelui meu

Silvia Urlih - 16.04.2012

 

2 comentarii:

  1. Știi, eu mereu îmi spun că poate e mai bine asa, sufăr eu pentru dispariția lui. Dacă as fi dispărut eu înaintea lui probabil suferința l-ar fi îngenunchiat. Sigur ne vom întâlni acolo și-mi va povesti totul de-a fir a par... Azi am fost iar la cimitir, am mai dat 5 mil și iar m-au năpădit gândurile. Sâmbătă, la parastas aștept sa-mi spună dacă e mulțumit de ceea ce am făcut pentru el, dacă va ploua înseamnă ca nu este. Pentru poza nu as mai fi avut bani și a dat fiul meu comanda, însă va fi gata de-abia pe 24. ne vom duce următoarea săptămână și o vom lipi pe cruce. După aceea vreau să mulțumesc tuturor sufletelor care m-au ajutat enorm, printr-un mesaj pe fb. Chiar azi am descoperit ca am primit în cont 50 lei. Te rog frumos, să o întrebi pe Viky, o fi de la ea sau de la Cătălin? Îți mulțumesc din tot sufletul meu pentru tot ceea ce faci pentru mine! Dumnezeu să te binecuvânteze! O seară minunată, îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ieri a fost soare ! A fost soare și-n sufletul lui,și-n inima ta !
      Dumnezeu să-l odihnească în pace !

      Ștergere