miercuri, 25 aprilie 2012

DAC-AȘ PUTEA - Silvia Urlih

Dac-aș putea,
m-aș pierde-n timp,
m-aș duce pe un val de mare înspumat,
aș scrie pe fiecare anotimp
că sunt un simplu om …
neînsemnat.

Dac-aș putea
m-aș pierde-n clipa sidefată,
aș sta la masă cu visul meu nedefint,
cu pensula aș desena
o mică fată
ce fost-a fir din marea de nisip îmbătrânit.

Dac-aș putea ,
într-o clepsidră aș fi flutur
să curgă vremile ce vin prin mine,
în loc de inimă mi-aș pune-un sâmbur,
să cânt din flaut
dragostei ce nu mai vine.

Dac-aș putea
mi-aș pune sufletul pe rug,
l-aș învăța să nu-i mai fie frică,
ce-i rău aș vrea să-l șterg, să îl distrug,
aș vrea să fiu eu,
apa care urcă.

Dac-aș putea…
dac-aș putea să zbor,
m-aș duce lângă cer…m-aș întregi c-un înger,
mi-aș pune aripi albe de condor
și aș pleca ….
oricum prin viață-s trecător.

 Silvia Urlih 24.04.2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu