miercuri, 25 aprilie 2012

EU SAU SUFLETUL ?!


Sunt frumoasă când la eternitate privesc
Mă nasc și renasc din pasărea phoenix
Mă caut , mă identific cu mine și găsesc
Prin căutări , răspunsuri la marele ”X”

Sunt frumoasă când prin plete
Adie divinul , când mereu mă regăsesc
Când eu și destinul compunem cuplete
Când prin viață zâmbind… eu pășesc.

Sunt…sunt eu și cu mine o ființă
Ne-am cunoscut întâmplător pe pământ
Când ne-am văzut ne-am pus o dorință
Să fim împreună…eu și cu mine…până când ?

Sunt…..de fapt noi două suntem
O singură suflare, o trăire
În adâncul sufletului meu împreună pătrundem
Eul mă-ntreabă.. :cine ești tu,ce vii din adormire ?

Sunt frumoasă eu ? Eu ? nu…sufletul
Sufletul mi-e frumos, el se oglindește pe față
Sufletul meu mi-a găsit trupul
El mă îmbărbătează în fiecare dimineață.
Silvia Bya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu