sâmbătă, 21 aprilie 2012

ÎN LUMEA MEA


Îmi stau cuvintele strivite
de privire,
tăcerea le-a furat….
nu vor să iasă,
se tânguie-n altarul iernii-n revenire…
colindă iar ,
spre sufletul acoperit
de casă.

Sunt  iar cu mine,
închisă cu lacăt de mătasă,
mă-nchid în mic grăunte
de văpaie,
iar desenez cu sânge
pe rochie de mireasă,
valsez
pe riduri de durere
ce mă taie.

M-am rătăcit
în disperarea care doare,
încerc perdeaua groasă
să o scutur,
e iarăși negru….
iar nu mai văd a strălucii soare…
dați-mi ceva, o vorbă…
durerea negăsirii vreau să-nlătur.

Sunt trează,
tăișul căutării vreau să-l vând,
perechea mea de aripă
mi-a mai strivit
un vis,
vreau ca să pot vedea ,…
vreau iar să cânt,
să fug de cel călău ce flacăra
mi-a stins.

Al meu e visul ,
a mea e lumea-ntreagă,
lumina vieții
este tot a  mea,
visez să pot zbura
cât mai departe
și  sper uitarea
să o prefac în stea.

Să mă întreb
de ce se-ntâmplă-acestea?
să mă întreb
cât voi putea să mă mai peticesc ?
nu are rost s-aștept răspuns,
căci știu povestea
celor ce din pământ se nasc….

al celor ce-L iubesc.
Silvia Urlih

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu