marți, 24 aprilie 2012

O LITERĂ-N CEASLOAVE - Silvia Urlih



O pasăre măiastră
mă prinde-n vis,
un inorog mă cheamă
spre necuprinse albăstriri…
cât de frumos este cu tine insuți ,
dincolo, în paradis
cât de plăcut e să trăiești iar…
între trăiri !

Visez un vis ce nu se va sfârși curând,
a flăcării lumină o întrevăd…
mă cheamă,
privesc spre tine inorog
cu stea pe gând,
te chem să mă-nfășori
cu-a ta maramă.

Trăiesc în a visării lume
de milenii multe,
mi-e sufletul împrăștiat
printre petale,
sunt azi în a urcării munte,
de sus,
nu voi privi-napoi în vale.

Trăiesc un vis continuu
ce se va sfârși,
dar vor rămâne după mine
fapte…slove
poate îți vei aduce-aminte
că-ntro zi,
fost-am aici,
fost-am o literă
scrisă-n ceasloave.
 Silvia Urlih 24.04.2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu