sâmbătă, 21 aprilie 2012

FRUNZE VEȘTEDE-NFLORITE



Sunt un copac de frunze desfrunzit
Plâng după anii ce-au trecut pe lângă mine
Am stat un timp, apoi iar am fugit
Am vrut să prind clipa ce nu mai vine

Sunt un copac cu doar o mică rădăcină
E mică și fragilă rădăcina mea
Viermii și suferința mi-au mâncat din inimă
Dar am lăstari ce vor trăi și peste iarna grea

Sunt un copac prin care seva urcă
Din soare mă adăp cu pace și lumină
Mărgăritarul lunii spre mine vrea să ducă
Speranța zilei din magnolii, ce-o să vină.

Sunt fără frunze, dar cresc din mine mii de flori
Din crengile-mi uscate și din rădăcină
Pământul mi-este mama ce-mi dă anii ușori
Să pot trăi, să mai pot bea nectarul icoanei ce se-nchină.

Sunt un stejar, sau doar o trestie în vânt
Sau poate doar o frunză verde ce anină
Sunt vorbe, sunt alinare, sunt cuvânt
Sunt suflet alb ,sunt sub protecție divină

Sunt un copac crescut la margine de râu
Din apa vie mă-mbăt de liberate
Am stat cândva în bezna unui hău
Azi, mă îmbăt cu vise ce vin din asfințit, vin de departe.

Sunt un copac născut cu frunze veștede-nflorite
La rădăcină-am fost udat cu necredință
Dar mi-am sădit lăstari cu flori îmbobocite
Și mi-am pus aripi să zbor spre biruință.
Silvia Bya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu