vineri, 13 aprilie 2012

ERAI ȘI ÎNCĂ EȘTI - Silvia Urlih


Eram acolo când pe cruce te-au urcat
Eram acolo când o lacrimă ți-a curs
Cu drag picioarele ți le-am spălat
Să fii lumina mea, sfinte al meu, Iisus !

Eram acolo când sufletul tău a plecat
Când Tatăl te-a chemat iar Tu te-ai dus
Cu Tine lângă cruce în genunchi am stat
Și am sperat să mai rămâi cu mine,sfânt Iisus !

Eram acolo când cu milă ne-ai privit
Eram acolo când pe cruce erai pus
Cu sânge de iertare ne-ai stropit
Când ura noastră te-au ucis, Iisus !

Eram ascunsă în liniștea durerii
Am ascultat cuvintele ce nu le-ai spus
Priveam cum pleci pe cerul învierii
Căci n-ai murit, încă trăiești, Iisus !

Eram cu tine ,o lacrimă de gheață
Dar m-am topit,căci spinii m-au răpus
Știam că te voi întâlni în altă viață
Știam că îți voi aparține, sfânt Iisus !

Eram cu tine , un ghem de suferință
Te auzeam și n-așteptam nici un răspuns
Am fost atunci cu Tine-n neființă
Dar azi îți aparțin,sfinte al meu Iisus !

Eram acolo când mi-ai spus „La revedere”,
Eram acolo când pecetea-n mine-ai pus,
Privirea-mi te-a cerut și încă te mai cere,

Căci tu erai și încă ești, Iisus !
Silvia Urlih - 12.04.2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu