miercuri, 18 aprilie 2012

VIS FRUMOS - Silvia Urlih



Sunt astăzi, când noaptea
se iubește cu-nserarea
un gând
doar gând

plutesc pe aripi în uitare
spre dalba lună
spre visare
visez și plâng

mă-mbrac adesea cu amintiri
ce tot revin
eu le gonesc
ele tot vin

sunt astăzi,când cerul plânge
iar florile se frâng
sub greutatea visului
o stea

sunt…sunt ieri,sunt mâine
am fost un azi
sunt sus,mă caut
printre gânduri

Sunt astăzi, când ninge
cu flori de cais
iar pomii se luptă cu vântul
….un fluture.

sunt …sunt eu
aici
trup dezgolit
de gânduri
ce mă caută.

sunt astăzi,
când norii cern
luciri de trandafiri cu spini….
o petală.

sunt o petală ce poposește
o secundă pe amintirea
gândului ce-a fost cândva
durere….

sunt astăzi zbor spre mâine
pe-al aripei speranță
un vis frumos


ce se va împlini.
Silvia Urlih

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu