duminică, 8 aprilie 2012

FĂ-MĂ DOAMNE !- Silvia Urlih



Fă-mă Doamne lumânare,
să ard ziua lângă cruce,
sufletul să nu mai doară,
nicăieri unde m-oi duce.

Fă-mă Doamne o scânteie,
să usuc lacrima-n mine,
dorului să-i pun o cheie,
focul lui să mă aline.



Fă-mă Doamne un luceafăr,
să lumin spre dimineață,
să încui suspinu-n cufăr,
și să știu s-aleg în viață .

Fă-mă Doamne fir de floare,
pune-mă pe-o frunză verde,
să fiu aripa din soare,
îngerul să mă dezmierde.

Fă-mă Doamne din nimic,
fă-mă om , să știu să zbor,
să-mi pun gândul într-un spic,
să uit de alean, de dor.

Fă-mă Doamne spic de grâu
din plămadă să fiu pâine
s-arunc oful în pârâu
să nu știu de el nici mâine .

Fă-mă Doamne unicorn
Cu puterea-i să mă-mbrac
Din bejenii să mă-ntorn
Doamne, să Îți fiu pe plac.


Fă-mă Doamne, fă-mă stea
de ceru-Ți să mă anin,
                                                  să fac timpu-n loc să stea,      
să fiu punctul din ….. AMIN.

Silvia Urlih 07.04.2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu