sâmbătă, 14 aprilie 2012

DE CE DOAMNE ? - Silvia Urlih


De ce
ne-ntoarcem tot mereu
la Tine,
doar în săptămâna luminată?
De ce ne amintim de Tine
când ni-i greu
și te rugăm să schimbi
a noastră soartă ?

De ce
suntem la tinerețe,
cu sufletul
pribeag prin viață ?
De ce ne-ntoarcem
doar la bătrânețe,
să îți spălăm lacrima
de pe față ?

De ce se-nvîrte roata
tot mereu…
acum ești jos,
acum ești sus ?
De ce am fost
cândva ateu
și-acum mi-am amintit că EȘTI,…..
Iisus ?

De ce ne spovedim
din când în când,
apoi uităm
că ne-am cerut iertare,
fapte urâte
ne trec apoi prin gând,
iar peste-un an cerem iar
îndurare ?

De ce uităm de Tine
că exiști,
și ne-amintim
de două ori pe an,
ne comportăm
ca niște antihtiști,
apoi ne plângem
” de ce n-am ”?

 De ce Doamne
atâta răutate,
în oamenii
pe care îi iubesc,
dar știu
că Tu-ai să faci dreptate,
de-acolo,
din raiul tău Dumnezeesc.

 Silvia Urlih 14.04.2012

3 comentarii:

  1. ...continuare:
    De ce?...pe scurt iti dau un mic raspuns:
    Sunteti doar oameni...din zori pan' la apus
    Si multa libertate Eu v-am dat
    Caci va iubesc neancetat

    De-ati sti cat sufar cand pacatuiti
    Si imi spun ca va voi pedepsi
    Dar cand iertarte imi ceri scumpul meu
    Eu uit de toate si spal sufletul Tau

    De-aceea pe pamant am coborat
    Sa va arat Calea...si iar am suferit
    Am luat asupra Mea pacatul Tau
    Ca Tu sa te indrepti de la drumul Rau

    Acum te chem la al meu Altar
    Sa-ti spui pacatul...sa te curat iar
    Sunt milostiv si iertator de fel
    Te-astept sa vii...sa fii cu Mine in Cer!

    Foarte frumoasa rugaciunea...m-a luat valul si am completata!
    Vino si ia imagini gif animate de Pasti foarte frumoase si fundaluri pentru blog...sunt gratis.
    Coltisor de Rai
    Animation Gifs Free
    Paste Fericit, alaturi de cei dragi iti doresc!
    Vilhelm

    RăspundețiȘtergere
  2. HRISTOS A ÎNVIAT !
    Sunt secole de când suspină
    Privind la omenirea rea
    Mai e puțin și o să vină
    Să lecuiscă …pierderea

    Mulțumesc frumos pentru răspuns Vilhelm.Sunt foarte reușite versurile
    Mulțumesc și pentru invitație, dar crede-mă cu nu știu să navighez pe net. Nici nu știu cum am creat acest blog.Mereu mi-e teamă să nu stric ceva pe aici sau prin alte locuri.

    RăspundețiȘtergere
  3. Adevarat a Inviat!...BYA:)
    Sa nu-ti fie teama...nu se va strica nimic, nici aici si nici pe alte bloguri!
    O primavara frumoasa si relaxanta iti doresc!

    RăspundețiȘtergere