marți, 11 noiembrie 2014

ÎMI SPUI, ÎȚI SPUN, NE SPUNEM - Silvia Urlih









Înveșmântați de-aceeași aripă divină,ne spunem
dorul și
iubirea,
ne sărutăm cu universul
ce ne-a legat cu lanțuri
de pământ,
ne-mbrățișăm cu cerul
iar norii scriu cu ei
că ne vor fi unirea,
unirea sufletelor noastre
ce le-am legat cândva
de vânt.

Ne spunem spusele
ce le-am dorit
respuse de-o vecie,
când ne iubim ,
câmpia și
muntele
se împreună,
ardem în focul sacru,
iubirea
ne învie,
ne construim un templu
și ne rugăm ca luna
să n-apună.

Când numele mi-l spui
șoptit
ca pe un cântec,
focul ce l-ai aprins
mă mistuie
iar
sângele îmi fierbe,
te spovedești,
iar spovedania îmi e
ca un  descântec,
îmi spui,
îți spun,
ne spunem iubirea


ce-a fost cândva floare în jerbe.
Silvia Urlih 10.11.2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu