joi, 20 noiembrie 2014

SAU POATE SUNT SIMPLE POVEȘTI Silvia Urlih


Ca valul vii,
ca valul treci,
ca valul mării m-amețești,
acum vorbești,
apoi iar taci,
o clipă stai,
apoi dispari,
ca firul de nisip m-amesteci,
ca pe un val mă tot rotești,
parcă mi-e alb,
parcă mi-e negru,
cu zâna
când tu mă compari.

E zi
sau noapte,
poate-i ieri,
sau poate mâine o fi azi,
aștept,
ascult,
îmi spui șoptit că mâine sigur va fi mâine,
îmi spui că ieri n-o să mai vină,
că sigur n-om mai fi nomazi,
ascult,
aștept,
nu înțeleg ,
pare c-aș fi un miez de pâine.

Cuvintele-s ca valul mării,
le spui domol
sau repezit,
ești viu,
ești doar o nălucire,
dar sigur știu că îmi vorbești,
eu te-am gonit,
eu te-am chemat ,
te-am așteptat și ai venit,
ești viu,
sunt vie,
sau sunt duh,

sau poate sunt simple povești.
Silvia Urlih 20.11.2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu