marți, 18 noiembrie 2014

ÎNVAȚĂ-MĂ SĂ-ȚI FIU FEMEIE - Silvia Urlih


Învață-mă
să-ți fiu femeie,
femeia pictată în tablouri,
sculptează-mă-n petala lunii,
pașii
mi-i du spre infinit,
învață-mă
să știu
să râd,
să-mi aud râsul în ecouri ,
ecoul să îmi fie sprijin,
să uit
de mersul gârbovit.

Învață-mă
să te iubesc,
să îți aud dorința-n gând,
să te alint,
să te dezmierd,
să-ți fiu iubita visului,
învață-mă
să știu
să-ți cânt,
cântec de leagăn ,
cântec blând,
sângele meu să-ți fie vin,
să te îmbeți de vrerea lui

Învață-mă
să știu iubi,
să nu mai joc în două roluri,
să fiu așa cum
mi-am dorit,
să-mi aflu mersul hotărât,
învață-mă
să știu privi,
privirea mea
să n-aibă goluri,
învață-mă
să-ți fiu femeie,

să fiu femeie și atât.
Silvia Urlih 18.11.2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu