luni, 3 noiembrie 2014

IUBIREA … CA O COMETĂ - Silvia Urlih









A fost un vis…
iubirea s-a împiedicat de mine-o clipă,
m-a căutat prin univers
și m-a găsit
înjunghiată,
am vrut să mă ascund ,
dar m-a luat ca pe un fulg pe-a ei aripă
și am crezut că vom zbura ,
că vom găsi iubirea
de-altădată.

A stat o clipă,
doar o clipă în sufletu-mi pribeag,
mi-a alinat cu miezul sufletului ei
durerea nevăzută,
mi-a dat să  gust vinul destinului ,
dar
mi l-a dat din prag,
mi-a arătat că drumul nostru
e-o cale
nebătută.

A fost un vis
care-a durat o clipă
cât o soartă,
am vrut iubirii să-i fiu sclavă,
să o slujesc
să-mi fie amuletă,
dar mi-a vorbit puțin,
ma-mbrățișat,
mi-a spus adio de la poartă
și a plecat însingurată cum a venit…

ca o cometă.
Silvia Urlih 02.11.2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu