joi, 27 noiembrie 2014

PRIETENIE



Ca zână bună în suflet mi-ai intrat,
mi-ai arătat ce-nseamnă iubire fără bariere
ai stat o clipă, m-ai răsfățat, dar… ai plecat
ai drumul tău, ești mamă, iar datoria asta-ți cere.
                              
Mi-ai arătat ce-nseamnă iubire necondiționată
mi-ai arătat ce suflet mare îți  îmbracă chipul
mi-ai spus aseară : Mai ai răbdare, fată,
mai e puțin și măturăm din cale tot nisipul.

Mi-ai confirmat că nu mă-nșel când spun
că sufletele mari sunt cruci pe umăr mic
mi-ai confirmat că ce am dat acum adun
în coșul sufletului meu ce-i grâu în spic.

Nici lacrima nu ai lăsat-o să te-mbrace
n-ai suportat să îmi rănești sufletul gol
sufletul meu… ieri a urlat, iar astăzi tace

tace și-așteaptă ca păsările să ne strângem iar în stol.
Cu drag, prietenei mele, Ina.
Silvia Urlih

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu