duminică, 2 noiembrie 2014

VIAȚĂ SCRISĂ-N PERGAMENT- Silvia Urlih


Stau înfipte-n-pieptul meu ,
suliţi ,
ca după război,
mi le scot cu braţ de gând
şi le oblojesc cu gheață,
îmi e pieptul precum
câmpul
plin de spini și de noroi,
plin de sângele din răni
dar
cu dragoste de viaţă.

Sufletul
mi-e plin de suliți care-au strâns
otrava lumii ,
stau înfipte între coaste ,
mi le smulg,
rămâne rană,
pun pe rana sângerândă
petec din oţelul lunii,
să nu poată a pătrunde
altă suliță
vicleană.

Multe m-au rănit în viață
precum spinii
otrăviți,
am zâmbit ,
am scos otrava
și mi-am spus
că nu sunt rob,
am pus pansament pe răni, struguri negri, nestriviți,
Dumnezeu a pus balsamul
pe un suflet
făcut zob.

Suferința
mi-a fost crez,
întristarea
mi-a fost scut,
veselia și speranța
mi-au fost faruri lângă drum,
îngerul m-a oblojit când durerea
m-a durut,
zânele mi-au strâns cenușa
când am ars
până la scrum.

Viață scrisă cu cerneală, viață scrisă-n pergament !
Dă-mi un strop de fericire, adă-mi leacul dintre vii !
Te plătesc pentru iubire… poate-mi faci abonament,
ia-mi din piept sulița urii, du-o-n grotele pustii.
Silvia Urlih 02.11.2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu