luni, 24 noiembrie 2014

MĂ ÎNFIOARĂ VÂNTUL - Silvia Urlih







Mă înfioară vântul ,
marama lui
mi-e soare,
mă mângâie cu palma-i fină
de mătasă,
în fugă
îmi sărută buzele
ca o nălucă-ncepătoare,
și-mi lasă dorul
sacru
de a-i fi
mireasă.


Aș vrea
să-mi răcorească trupul ce-mi arde
șerpuind,
aș vrea
să dorm cu somnul
desfătării,
aș vrea
palmele lui să nu le simt
murind,
aș vrea
să mă arunce la marginile
zării.

Vântul mă ia în brațe
și
mergem la altar,
plutesc cu el alături
pământul
e sub noi,
mireasă pătimașă aș vrea să-i fiu în dar,
nuntași
ne fie ziua
și noaptea
și anii
dinapoi.

Mă înfășoară vântul
cu brațele-i vânjoase,
buchete de zambile
îmi înflorește-n plete,
îl văd,
îl simt,
mi-e mire ,
simt cum de el mă coase,
simt că de el
mi-e foame,
mi-e foame


și mi-e sete.
Silvia Urlih  24.11.2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu