sâmbătă, 21 martie 2020

A trăi-trăire-18- Silvia Urlih


M-am străduit (și continui s-o fac), să atrag spre mine lucrurile, cuvintele și oamenii care să mă încarce cu energie pozitivă… sau, altfel spus, vreau să atrag în viața mea doar ceea ce mă înalță spiritual și-mi adduce liniștea și pacea sufletească.
M-am ambiționat să trăiesc, să trec peste toate vicisitudinile vieții și voi continua să fac tot ceea ce nu mi-am imaginat vreodată că aș putea face. Știu că pot !
Voi continua să-mi depășesc limitele și să accept că pot face ceea ce am respins, din neștiință sau din principii inoculate, sau din lipsa educație din familie.
Voi continua să fiu managerul propriei mele vieți, deși am învățat să-mi manageriez viața mult prea târziu.
Voi continua să fiu bună și amabilă cu oamenii care îmi ies în cale și îi voi ajuta pe cei în dificultate.
Voi continua să-mi consolidez zidurile care mă apără de oamenii care vor să se folosească de bunătatea mea.
Voi pune în valoare forța binelui și voi face tot posibilul pentru a nu face pe nimeni să sufere.
Voi continua să iubesc și … să învăț să accept că pot fi și eu iubită.
Voi continua să mă fericesc din lucruri mici, dar să accept că pot și eu să FIU FERICITĂ și IUBITĂ.
Voi continua să mânânc doar ce-mi place și-mi face bine ( în limitele bunului simț pentru că nu-mi place să fiu grasă, dar nici să jinduiesc la bunătăți) , pentru a-i arăta trupului profunda mea recunoștință și să-i mulțumesc pentru rolul pe care îl joacă în protecția sufletului meu. Trupul ne este „haina” care ne îmbracă sufletul. Dacă porți o „haină” curată și bine îngrijită vei trăi în concordanță cu mintea și cu sufletul. Voi continua să-mi răsfăț trupul și chipul cu crème, pentru a-i arăta că-l respect și că-l prețuiesc .
Voi continua să aștern între coperțile cărților pe care le scriu, sentimentele și trăirile mele.
 Fragment din cartea „Printre infinituri ” -  Silvia Urlih 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu