luni, 23 martie 2020

A trăi-trăire-34- Silvia Urlih


O nouă zi, un nou început, o nouă provocare la care ne supune viața, sau alegerile noastre.
Nu cred că ai uitat sau că nu știi că trăiesc printre noi oameni deosebiți, care se luptă cu moartea, sau se  luptă cu boala, pentru a mai vedea încă o dată lumina zilei,  care îi mulțumesc lui Dumnezeu că le-a mai dat o zi de viață.
Trăiesc  printre noi oameni care, cu sau fără voia lor, își împart singurătatea cu zidurile casei în care locuiesc, dar nu s-au plâns niciodată... poate e alegerea lor, sau poate că așa le-a fost să fie.
Trăiesc oameni care au crescut la orfelinat și nu și-au  văzut sau cunoscut niciodată părinții.
Trăiesc oameni care nu au văzut niciodată lumina pentru că s-au născut vără văz.
Trăiesc oameni car nu au auzit vocea mamei, sau susurul apei, sau tunetul, pentru că s-au născut fără auz.
Trăiesc oameni care nu-și pot duce lingura la gură, pentru că s-au născut cu probleme neurologice, sau, au supraviețuit unui accident.
Trăiesc oameni care nu au ce pune pe masă sau nu au un acoperiș deasupra capului, deoarece le-a luat foc casa.
Trăiți și voi, cei foarte mulți, care nu realizați la ce miracol asistăm zi de zi. Trăiți miracolul că încă existați, că sunteți sănătoși, cu bune și rele, dar trăiți. Sunteți sănătoși, sunteți alături de cei dragi.
Eu am fost persoană cu handicap locomotor, deci, am simțit „gustul” neputinței și am învățat să mă bucur că sunt sănătoasă, că pod duce lingura la gură, că pot merge.
Să-i mulțumim Domnului pentru tot ce ne oferă zilnic. Să ne raportăm mereu la nenorocirea aproapelui nostru.
Mă întrebam adeseori ce este fericirea. Cu timpul am înțeles că fericirea este armonia dintre ceea ce gândești, ceea ce spui și ceea ce faci. Am înteles că-ți trebuie atât de puțin pentru a te face fericit !
Când ți se pare că te năpădesc toate ghinioanele lumii, privește puțin în jurul tău. Sunt atât de mulți oameni mai nefericiți decât tine...
Spune-ți cât mai des rugăciunea de MULȚUMIRE : Mulțumesc Doamne pentru ceea ce mi-ai dat, pentru ceea ce-mi dai și pentru ceea ce-mi vei da ! SUNT FERICIT Doamne că am sănătate!
Spunându-ți zilnic această rugăciune, îți vei aduce fericirea, de fapt, ceea ce înțelegi tu prin fericire.
Eu, am ajuns la performanța de a mă ferici, dacă tu, omule de lângă mine, ești fericit !
Dacă tu ești bine și ești fericit, nu vei avea timp să mă judeci pe mine .
LUMINA VIE A IUBIRII FIE CU TINE PRIETEN DRAG !
Fragment din cartea „Printre infinituri ”  Silvia Urlih 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu