duminică, 29 martie 2020

A trăi-trăire- 42 - Silvia Urlih

Am ieșit și astăzi din casă. O plimbare nu strică niciodată,( mi-am spus eu), mai ales că încă am acest drept. Vreau să vă spun că m-am panicat. Parcă nu mă mai duceau pașii înapoi spre casă, acolo unde mă simt în siguranță. Aveam impresia că sunt părtașă la o faptă reprobabilă. Eu, doar eu pe străzi, ei, ceilalți, liniștiți și calmi în case ?
            Pe un parcurs de 4 km ( dus-întors) , nu era aproape nimeni. Mergeam ( de fapt aproape că alergam) spre casă și la un moment dat, în fața mea a coborât un porumbel. Cu el în față, am mers o bucată de drum…. Nu și-a luat zborul. Parcă mă conducea spre casă. Nu s-a speriat nici măcar atunci când am scos telefonul și l-am pozat. Am început să plâng. Nu plângeam pentru că-mi doream… lacrimile curgeau pur și simplu, liniștite și calme. Nu plângeam de supărare. Plângeam de fericire. Încă mă pot bucura de o plimbare, de aer liber, de libertate.
Orașul mi s-a părut sinistru. E sinistru să vezi pe străzi cum aleargă salvările cu girofarul mergând. Orice alertă înseamnă un caz grav.
Pe de o parte mă bucur de faptul că băimărenii sunt foarte ascultători și respectă legea în vigoare, pe de altă parte, sentimentul de izolare și de singurătate mă sperie.
Porumbelul care m-a acompaniat în drumul meu spre casă, mi-a dat curaj. E un semn bun. VA FI BINE !
Dragii mei, nu vă panicați ! Rugați-vă Dumnezeului vostru ! Până acum mergeați la biserică, făceați act de prezență, dar mintea vă era aiurea. Acum, nu mai mergeți la biserică, dar, vine ea la voi acasă, dacă știți să vă rugați cu inima, cu sufletul. Biserica vă este în suflet ! Rugați-vă, cu vorbele voastre, la voi acasă !

Porumbelul mie mi-a spus că TOTUL VA FI BINE !
Silvia Urlih 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu