duminică, 15 martie 2020

A trăi-trăire-8 - Silvia Urlih


Nu renunța la vise ! Nu le ascunde dincolo de ființa ta ! Visele trebuie să le lași să trăiască, pentru că, dacă renunți la ele, viața îți devine ca o pasăre cu aripi rupte care, oricât și-ar mai dori să zboare, nu mai poate, indiferent dacă le-ai pune între atele sau în ghips.
Uite că, eu, deși am trupul obosit de atâtea urcări și coborâșuri, pot să-mi spăl gândurile, dorința și voința de a merge mai departe, în izvorul cu apa vieții.
Cred că abia acum am învățat să mă spăl de urâțenie, de dureri și de suferințe. Pot să îmi las oboseala pe care am acumulat-o de-a lungul vieții, în apa ca de cristal și pot să îmi continui mersul spre „apus”cu zâmbetul pe buze.
Cred că abia acum încep să învăț să mă las iubită. Da, să mă las iubită. Încep să mă vindec de suspiciuni și de reticențele care mi-au umbrit viața.
Cred că abia cum, în apusul vieții, am înțeles că nu toți oamenii sunt toxici și că există și oameni sinceri care-și doresc să mă facă fericită.
Îmi dau voie să fiu fericită !
Trăieşte în prezent, nu în trecut şi continuă să îţi faci planuri de viitor!
Unii spun că bătrânii trăiesc din amintiri, iar tinerii cu planurile. Poate că așa este, dar, când începem să ne raportăm la trecut ca şi cum viitorul nu mai există, deja suntem îmbătrâniți.
Ce-i aceea bătrânețe de fapt ?! Anii sau, faptele, eșecurile și reușitele... Anii sau felul în care te raportezi la acele cifre scrise în buletin ?! Nu există limită de vârstă pentru a-ți face planuri de viitor.
Visează, om frumos, visează și dorește-ți ca visele să ți se împlinească, indiferent de ce scrie în buletinul tău !

ÎNVAȚĂ SĂ ÎMBĂTRÂNEȘTI FRUMOS ȘI SĂ-ȚI ACCEPȚI ANII TRĂIȚI ! TRĂIEȘTE ÎN PREZENT PENTRU VIITOR !
Fragment din cartea „Printre infinituri ” - Silvia Urlih

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu