miercuri, 25 martie 2020

MĂ DOR DURERILE, DOAMNE ! - Silvia Urlih


Și iar sunt singură cu Tine,
și iar sunt singură cu cerul meu,
și iar sunt singură cu mine,
cu noaptea și cu Dumnezeu.

Cum plouă stropi de rouă
din pleoapele înmugurite,
cum plouă cerul
din genele înrourate,
cum plouă razele
prin pletele-mi cernite
și cum se lasă noaptea
printre pădurile
uitate.

Mă dor durerile
ce se sugrumă-n mine,
mă doare soarele
ce  nu mai vrea ca să răsară,
mă doare raza
ce-n palma sa nu mă mai ține,
mă doare iarna
ce nu mai vrea
să-mi fie primăvară.

Mă doare lumea
ce-n răzvrătirea ei
se răzvrătește,
mă doare pomul
ce îmi zâmbește prin fefeastră,
mă doare neiubirea
ce-ți strigă că iubește,
și iar sunt singură….
floare ce crește-n glastră.

Mă dor durerile, Doamne,

mă doare durerea ce doare,
ridică-ne Doamne din toamne,
trimite-le iubire din soare !
Silvia Urlih - 25.03.2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu