duminică, 22 martie 2020

A trăi-trăire-22 - Silvia Urlih


A mai trecut o zi, va mai trece un weekend și iar va începe o săptămână. A mai trecut o zi, o săptămână, o lună, un an din viața mea….
Cum mai zboară clipele pe lângă mine…..
Privesc în oglindă, iar femeia din fața mea îmi zâmbește. Trebuie să-mi zâmbească. De zeci de ani ne îmbărbătăm una pe cealaltă. Știm că drumul spre luminița din capătul tunelului nu-i ușor. Știm amândouă că putem să ajungem la ea…. Zi de zi, clipă de clipă, femeia blondă din oglindă îmi dă curaj, mă îmbărbătează, spunându-mi că nimic și nimeni nu mă poate învinge…
Sunt ceea ce gândesc…Iar astăzi vreau să fiu veselă și optimistă, să rezolv tot ceea ce-mi propun. Sunt eu, cea care, prin gândul meu, prin dorința mea, hotărăsc cum vor fi clipele ce urmează.
Știu că pot, știu că dacă vreau pot. Se închide o ușă pentru că eu vreau să o închid. Se va deschide o alta, pentru că tot eu vreau să o deschid. O voi deschide cu mare grijă, să nu-i sparg geamul, să nu rănesc pe cineva.
            Începe o nouă zi, o nouă săptămână. Uită tot ceea ce ai încercat să faci până acum și nu ți-a reușit, uită că ai încercat să construiești dar s-a ruinat, uită tot ce ai căutat și nu ai găsit. Lasă în urmă dezamăgirile. Crezi fără încetare în visele tale!
Vine o nouă săptămână, poate un nou ani, cu noi încercări, cu noi provocări. Încarcă-te cu răbdare, cu tenacitate, cu credință, cu iubire și vei reuși.
Viața e o continuă provocare. Acceptă cu sufletul deschis provocările la care te supune viața, sau alegerile tale, fie ele bune sau greșite !
C-așa-i în viață, nu-i așa ?
 Fragment din cartea „Printre infinituri ” -  Silvia Urlih 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu