duminică, 15 martie 2020

A trăi-trăire-9- Silvia Urlih


Draga mea, fii tu însăți ! Dă-ți voie să fii cine vrei să fii  și cine ți-ai dorit, încă din anii copilăriei, să fii !
Și, uite că, vine o vreme când trebuie să lași în urmă toate modurile în care ai ales să nu fii cine nu ți-ai dorit să fii.
Trebuie să lăsăm în urmă toate modurile în care am fost cine au vrut alții, când nu am fost cine trebuia, pentru că a trebuit să fim altceva.
Trebuie să uităm de încrîncenarea de a demonstra că suntem cum nu ne dorim să fim, ca să ne conformăm dorințelor altora și pentru  a demonstra că suntem într-un anumit fel deși, în adâncul sufletului nostru credem și simțim altceva.
A nu fi cine suntem, este o alegere care ne-a făcut și ne va face rău. Ne va face rău nu doar nouă, ci și celor din jurul nostru.
Alege să nu mai fii dispusă să plătești scump pentru a fi cine nu ești. Alege să fii cine ești cu adevărat, indiferent ce trebuie să pierzi sau să lași în urmă.
E momentul să eliberezi tot ce ai ales să fii ca să nu mai fii cine ești.
E momentul să te simți bine în pielea ta.
Eu, zeci de ani, mii de zile, am fost cine nu mi-am dorit să fiu și asta m-a costat foarte scump. Am plătit cu vârf și îndesat pentru toate „măștile” pe care a trebuit să le port.
Cum am plătit ?! Era cât pe ce să-mi ucid sufletul. Era cât pe ce să-mi dau sufletul, iadului.
Fragment din cartea „ Printre infinituri” - Silvia Urlih 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu