luni, 23 martie 2020

A trăi-trăire- 28 - Silvia Urlih


Probabil că și tu (la fel ca și mine)  te-ai întrebat în nenumărate rânduri, ani și ani, privind spre cer sau când te-ai  plimbat prin pădure, sau când ai stat cu picioarele în apa mării sau al râului, sau chiar când ai stat relaxat în fotoliu : cine sunt eu, de unde vin,  încotro mă îndrept, care îmi este  menirea ?
De câte ori nu v-ați întrebat dacă, de acolo, din imensitatea universului, viața a apărut ca o scânteie? V-ați uitat vreodată spre stele, întrebându-vă dacă undeva, acolo, în nemărginire, cineva se uită spre noi?
Eu m-am întrebat de sute, poate chiar de mii de ori. Cu timpul, am găsit și răspuns la unele întrebări.
Am venit din infinit, voi poposi o secundă aici pe pământ și după ce-mi îndeplinesc misiunea dată de divinitate, mă voi întoarce de unde am venit.
Nu-i așa că pare a fi simplu ? NU, Nu e simplu absolut de loc. De ce ? Pentru că nu toți înțeleg, sau nu vor să înțeleagă, care le este misiunea, sau menirea pe acest pământ, în această viață.
Unii dintre noi, (superior spiritual) nu se mai întorc aici, în locul unde ne este purgatoriul, școala de reeducare, pentru că au reușit să-și înțeleagă menirea, care și-au învățat lecțiile. Mulți însă se reîntorc pe pământ … mereu și mereu până își învață lecțiile de viață….
Care sunt lecțiile pe care le avem de învățat ? E atât de simplu : Cele 10 porunci.
Fragment din cartea „Printre infinituri ”  Silvia Urlih 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu