luni, 27 februarie 2012

ALBASTRA LACRIMĂ


Sunt lacrima ce curge pe petala
Albastrilor  trandafiri cu amintiri
Asist împietrită,cu tristețe , la gala
Inevitabilei noastre despărțiri .

Sunt tristă…. adun petală cu petală….
Cu lacrimi albastre se umple coșulețul….
Mă cuprinde încet, o răceală glacială…
Mă cuprinde cu groază înghețul…

Sunt aplecată, vreau să adun în buchet,
Pelatele cu lacrimi albastre pe ele…
Vreau inapoi iubirea ce ți-am dat-o amanet…
Vreau suferința ce mi-ai creat-o să se spele.

Sunt tristă dragul meu, adun petala cu grijă,
Mă chinui să repar albastrul trandafir….
Spinii mă-nțeapă, parcă ar fi o schijă….
Mă ard pe rugul iubirii ca pe un martir.

Sunt singură, dorul mă-ndeamnă către tine,
Dar nu mai vreau o altă suferință….
Te-am iubit, sunt singură, poate-i mai bine,
Deși mă transform încet în neființă.

Sunt cu speranța tot la Dumnezeu….
El mă va ajuta să trec mult mai ușor,
Peste durerea provocată de-acest greu
Ce mă sufocă și îmi oprește al meu zbor.

Sunt îmbătată de mirosul lacrimii de trandafir
Mă amețește… dar petala mă îmbărbătează,
Să merg mai departe… m-agăț de viață, de un fir
M-am trezit, mă lupt, vreau să fiu iară trează.

Sunt acum un trandafir din lacrimă albastră
Nu mă mai uit înapoi niciodată
Voi ieși din colivia trandafirului din glastră
Mă voi sădi în grădină, voi aștepta să fiu udată.
Silvia Bya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu