duminică, 26 februarie 2012

DE VORBĂ CU DUMNEZEUL MEU - Silvia Urlih



Sunt eu și TU … doar noi doi, Doamne….
Nu vreau să te mai deranjez…..
Dar gândul mă apasă, nu adoarme.
Mă-ndeamnă iar cuvinte să pictez !
                     
Sunt eu și TU…doi ochi albaștrii ,
Privești spre mine , simt că dorm….
Mă iei de mână, printre aștri,
Mă-nveți să fiu femeie, să fiu OM.

Sunt eu și TU…..mă iei alături,
Mă-nalți cu tine…hăt departe !
Mă-nveți ce-i bine și-mi înlături
Trăiri și  vise ce-s deșarte.

Sunt eu ….iar TU cu bunătate,
Îmi dai de toate ,îmi dai bine  !
Îmi dai iubire,  sănătate,
Mă însoțești și ești cu mine.

Sunt eu…îți scriu… a câta oară ?
Îți scriu cu sufletul curat….
Îți mulțumesc  seară de  seară
Că-mi ești alături, că m-ai apărat.

Sunt multe întrebări ce ți l-aș pune
Dar mă opresc, ești tare obosit
Să-asculți durerile din astă lume
Nu e ușor…iar Tu ești istovit.

Aștept răspunsuri …știi că le aștept
Mi le vei da când ceasul s-a oprit
Mă străduiesc greșeli să nu repet
Mă rog la tine…nu mă mai satur de privit.

Stau în genunchi căci sufletul mă doare
Mă rog….mă iartă unde am greșit
Sunt muritor, sunt doar o lumânare
Ce se va stinge la timpul potrivit.
Silvia Urlih 26.02.2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu