marți, 28 februarie 2012

SĂ FIU IAR NIMENI….Silvia Urlih


De ce tot taci
și te ascunzi de tine,
de ce ti-e frică
să-mi mărturisești,
ce s-a întâmplat,
nu vezi clipa
cum vine
și-ți spune-n șoaptă
că trebuie
să trăiești?

De ce nu-mi spui nimic
de alinare,
de ce ești rece,
de ce mă faci
să sufăr?
vreau un cuvânt…
un semn
că nu-s o boare
ce a trecut prin viața ta
ca un luceafăr.

Ia-mă în brațe,
mi-e dor de mângâieri,
îmbracă-mi sufletul
în flori
de trandafir,
vreau să fim iar
așa
cum am fost ieri,
nu vreau să fiu în viața ta
doar musafir.

Vreau
să mă duci cu tine-n depărtare,
să cresc ca nufărul,
să mă conduci spre albăstrire,
vreau
să mă pierd
sub calda-ți dezmierdare,
să-ți simt sărutul,
când mă trezesc,
să-ți fiu iubire.

Nu aștepta
să pierdem iară clipa,
ce-a fost,
 azi nu mai este,
dar poate va  veni,
aștept un astru
să-mi întindă-aripa,
să fiu iar nimeni,
să îți fiu floare ce-n zori
va înflori.
Silvia Urlih 28.02.2012


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu