sâmbătă, 25 februarie 2012

SUFLET RĂTĂCITOR - Silvia Urlih


Un suflet 
rătăcește printre stele,
colindă printre veacuri căutând…..
Cine-a fost el,
ce caută printre ele ?
Adoarme-ncet,
în somn,
 îngeri chemând.

Se înrobește vieții
și
se supune sorții,
își pleacă fruntea-n piept,
nu se vadă-n toamnă,
așteaptă răbdător
în fața Porții,
enumără-n tăcere veacuri
și
nu se mai condamnă.

Cine sunt eu ?
se-ntreabă sufletul în înserare,
o întrebare
la care va primi răspuns,
știe
că a plecat doinind
pe o cărare,
știe
că adevărul din suflet
n-a apus.

Vorbesc cu mine,
cu sinele,
și
iar vorbesc cu mine,
mă văd…
ea
mă privește galeș
din oglindă….
văd chipul,
îmi văd ochii…
și
mi-e bine…
 e sufletul,
sunt eu,
cine-i femeia blondă?

Sunt eu…
da,
sunt eu,
cea din oglindă,
ea mă privește,
dar îmi zâmbește trist …
privirea ei e caldă,
e albastră,
este blândă,
dar zâmbetul….
zâmbetul,
e masca pictată de artist.
Silvia Urlih 24.02.2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu