marți, 28 februarie 2012

PE-O FLOARE DE CIREȘ


Stăm amândoi pe-o floare de cireș abia-nflorit
Ne spunem gândurile, tainele, iubirile
Gângurim ca atunci când tu de mine te-ai îndrăgostit
Cu vorbe dulci mă alintai abia șoptit….

Sunt…suntem două păsări pe crenguța uscată încă
Eu te ascul, tu îmi șoptești cu drag
Cuvintele ce le uitasem într-o valea-adâncă
De când te-aștept….vino-napoi…dacă te mai atrag !

Simt inima cum îmi tresaltă când îmi șoptești :
”Mi-ești tare dragă, te-am pierdut, te-am regăsit””..
Mă trec fiori , îmi spui cuvinte îngerești….
Mă uit la tine….te ador…ce mult mi-ai lipsit !

Sunt eu, ești tu…suntem îngenunchiați pe ram,
Soarele și luna ne sunt acum altar….
Ne rugăm să uităm ce mult cândva ne uram
Ne rugăm să uităm….să fim iar un tot unitar.

Aștept….abia aștept să îmi repeți, să îmi mai spui o dată
Că m-ai iubit, că mă iubești, c-a fost doar întâmplare.
Aștept vremea ce-a fost să vină c-o baghetă…
Să șteargă amintirea și să plutesc spre soare.

Suntem îmbrățișați pe-o floare de cireș,
Inimile noastre se atrag, se mai caută….
Încercăm să evadăm din al vieții iureș,
Să înverzim iar frunza veștedă ,căzută.
Silvia Bya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu