duminică, 5 februarie 2012

PLÂNSET...JALE...DOR


În gândul trist al sorții , amintiri mă cuprind,
Bilanțu-întreg al vieții, pe filă vreau să-l prind....
Voi, bunii mei  prieteni astăzi , m-ați părăsit.
Voi ați plecat în viață…iar plânsul mi-e cernit.

Sunt timpul care trece , acum... m-am ofilit.
Petala florii mele în zori , a obosit….
Pentru cine, Doamne,acum....... eu plâng ?
Oare -ale cui păcate trebuie să-nving ?

Sunt plânsul care plâge și cere alinare
Boala nemiloasă a pus stăpânire,
Trupul meu cel tânăr, se frânge -n tăcere,
Ochi-mi nu mai varsă lacrimi de durere.

Sunt strigărtul ce strigă la viață să m- ajute,
 Sunt strigărul ce strigă la soartă, să mă - asculte,
 Strig,.... dar strig degeaba,nimeni nu m-aude.
Strig… dar strig degeaba, mă pierd tăcută-n unde…         

Sunt încă tânăr DOAMNE, cu ce Ți-am greșit ?
Sunt încă tânăr DOAMNE, de ce M-ai părăsit ?
DOAMNE, spunemi Doamne, de ce M-ai urgisit?
DOAMNE,spune-mi Doamne, de ce ai adormit ?

Sunt resemnată Doamne, și am prea obosit
Așa mi-e dat în viață, așa mi-o fi sortit,
Să ispășesc păcatul de altul săvârșit,...
 Așa mi-e dată soarta, să fiu un invalid.

Sunt dornică de viață ! strig către voi duios….
Mi-e dor să fiu iar bine, să fiu iar sănătos,
Și sufăr, îmi fac vise, dar cui i-e de folos ?
Mi-e dor de viață, oameni !!?? mi-e dor, nu m-auziți ??

La strigătul de jale, …..la plânsu-năbușit,
 Nu îmi răspunde nimeni ,? Chiar nu sunt auzit ?????
 Mi-e dat să fiu tot singur ?  Să fiu un invalid ???!!!
Mi-e dat să fiu copacul de frunze desfrunzit ?

Sunt încă printre voi, și voi rămâne-n viață
M-ați părăsit cu toții, v-ați aruncat in față.
Eu am rămas în urmă, căci nu pot ține pasul ....
Dar  o să strig la voi, cât mă mai ține glasul !       
      
Dar roata ce se învârte, iar voi, cei de acum,
Puteți rămâne-n urmă, puteți rămâne-n drum,...
Viața voastră poate se va schimba în scrum…
Eu?!voi privi în față, cum faceți voi ...... acum?

Sunt rugăciune Doamne,și-abia de îndrăznesc….
DOAMNE, dã-le minte, căci nu știu ce gândesc,
Dã-le judecată, căci rău se păcălesc,
Dã-le sănătate, chiar dacă-acum GREȘESC.!!!
Silvia Bya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu