joi, 16 februarie 2012

NU VREAU SĂ VEZI... Silvia Urlih


Vioara cântă în tăcere
cântecul mut
al unei doamne,
ce a dorit să-i fie plină
cu toamnă
frunzele din toamne.

La ușa ta a pus covor
sufletul ei,
dar l-ai călcat…
i-ai stors iubirea din izvor
când ai gonit-o…
și a plecat.

Tu mi-ai cerut să te iubesc ,
cuvântul tău
chiar de-a durut ,
mi-ai dat speranța să zăresc,
să cred în noi ….
și am crezut.

Ma doare-acum singurătatea
în drumul greu
ce l-am facut,
tu vrei să răsfoiești iar cartea,
în care doar eu
am crezut.

Mă doare sufletul și vrerea,
mă doare
sufletul și-ți spun,
că-i prea strivit
și n-am puterea ,
să pot să-l iau ,
să-l mai adun.

Încerc să pun balsam de lacrimi
să nu mai doară
ce-ai ciobit…..
să uit de tot ,
de-a mele patimi …
să nu mai calci
pe ce-am zidit.

De ce–ai ales să îmi frângi zborul?
de ce-ai stricat
ce-a fost curat ?
eu am rămas pe drum cu dorul,
singurătate
și oftat .

Rog vântul sufletu-mi să-l ducă
în colț uitat
să-l piardă-n lume,
să nu mai știu pe unde -apucă,
să nu mai poată
nimeni să-l adune.

Nu vreau să vezi cum cad și mor,
să nu văd
ce-am lăsat în urmă,
singură-mi este mai usor,
cântul viorii
când se curmă.

Nu vreau să vezi
cum ploaia spală
cu frunze
dansul trist al toamnei,
acoperind cu poleială,
ultimul cântec trist….
al doamnei.

Azi liliacul a-nflorit în zori,
destinul nostru…
s-a-mpiedicat de nori.

Silvia Urlih 16.02.2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu