marți, 7 februarie 2012

RESEMNARE



Sunt străină pe pamânt, străină de lume
M-agăț de orice spijin să-mi duc soarta.
Nu simt nimic, parcă nu am nici nume,
Astept tacută să mi se deschidă Poarta.

Sunt resemnată,nu-mi pare rău ,nu mă  frământ,
Am înțeles până la urmă că nu -i altă cale.
Iar dacă trupul nostru se-ntoarce-n pământ,
 Sufletul e divin- lumina e, nemuritoare.

Sunt resemnată, iar dacă am suferit și mi-a fost greu
Probabil că numai atât am meritat.
Mi-a mai rămas doar o speranță - DUMNEZEU-:
El m-a iubit întotdeauna și m-a ajutat.

 Sunt resemnată,și dacă iar orbecăi și m-am rătăcit
 Nu este vinovat sub nici o forma DUMNEZEU ;
 Poate se odihneste, poate-i ocupat,poate a obosit -
 S-asculți durerile întregii lumi e foarte greu. !
Silvia Bya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu