duminică, 12 februarie 2012

ÎNCOTRO ?




 Mi-am pus de sute de ori întrebarea : Cine sunt ? De unde vin ? Încotro mă duc ?
Mi-am răspuns singură pe măsură ce întrebările veneau peste mine… Răspundeam la una, dar veneau altele….multe altele. Răspunsurile nu le-am aflat încă, dar sigur  îl voi găsi când voi ajunge acolo unde toți ajungem…când va trebui să răspund JUDECĂȚII DE APOI….

ÎNCOTRO ?
Sunt aplecată pe pian,
scriu fără oprire,
pe clape , plânsul diafan
al vieților trăire.

Sunt aplecată pe pian,
îmi las gândul pe clape,
sunt strânse de muzician,
cântate- apoi în șoapte.

Sunt aplecată pe vioară
îngenunchiată în zăpadă,
cânt...pentru-a câta oară
a vieții mele baladă ?

A câta viață o trăiesc
acum  în iadul de aici ?
A cui păcate pătimesc,
cine-mi erau datornici ?

De câte ori am colindat
aceste vremuri oare
de unde vin, unde-am plecat
în zboruri trecătoare ?
Silvia Bya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu