duminică, 26 februarie 2012

NU O JUDECA ! ! - Silvia Urlih



NU TE ZIDI ÎN TĂCERE !
SPUNE NU VIOLENȚEI !
E ușor de dat. Esti bărbat, ai puterea animalică necesară, dacă nu spune ca tine e ușor să-i  smulgi părul din cap, să o umpli de vânătăi.


Când ai venit acasă de m-ai luat,
Ți-ai zis : gata ,ești doar a mea,te-am cumpărat…
Proprietatea ta când m-ai văzut,
Mi-ai dat numele tău și m-ai legat.

Degeaba am tot plâns și te-am rugat
Dezleagă-mă ! Iubește-mă,nu vreau așa !
Tu ai fost surd și m-ai îndepărtat
M-ai transformat în servitoarea ta.

De ce-am fost lașă ,de ce nu te-am lăsat ?
M-am amăgit cu vorbe goale…..
Când prima palmă tu mi-ai dat
Mi-am spus că sunt doar stări conflictuale.

Speranța mea a fost totuși deșartă
Tu ai continuat să mă lovești
Dădeai cu ură-n mine , nu mai era ceartă…
Și-am așteptat… speram că ai să obosești.

De ce-am rămas totuși până acum ?
Am vrut ca fiul meu să aibă tată,
Viața-mi murise, iar eu eram doar fum ,
Dacă plecam, eram tot eu cea acuzată.

Anii-au trecut apoi pe lângă tine
Eu m-am schimbat, iar tu ești tare abătut
Te uiți hulpav ,cu jind la mine
Mă ceri, mă vrei, regreți… dar m-ai pierdut.

Am stat cu tine, cu anii mei flămânzi
Tu ești același, deși te minți că te-ai schimbat
Îți ceri iertare, încerci să îmi surâzi
Dar e târziu… îți las trecutul și-am plecat !

Am împărțit o viață de necazuri
Am împărțit singurătatea-n doi
Azi nu mi-e frică, te văd între talazuri
Eu sunt pe val, iar tu … ești în noroi.

Silvia Urlih 26.02.2012

Spun răspicat : NU VIOLENȚEI !
Doar un frustrat își rezolvă problemele casnice prin violență.
Tu crezi că violența verbală, emoțională, psihică sau fizică , este o soluție ?
Tu crezi că violența te va duce la un lucru bun ?
Crezi că vei obține tot ce vrei sau că vei fi cineva prin violență , sau că vei fi respectat prin violență ? ....... categoric răspunsul este NU !!! 
1) Violenţa este arma celor slabi.
2) Violenţa este răutatea genetică neînţărcată la timpul potrivit.
3) Violenţa este ultimul refugiu al incompetenţei.
4) Violenţa este replica incultului.
5) Doar frustrații sunt viloenți.
Și nu în ultimul rând și unul din cele mai importante .... lasă-ți VIOLENȚA în mintea ta și nu-i da importanță ... fără violență și cu o vorbă bună vei obține mult mai mult decât ai sperat vreodată .



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu