joi, 9 februarie 2012

IUBIRE- SLOI DE GHEAȚĂ



Sunt sloi de gheață, iubirea s-a înzepezit ….
Am fost flacără la-nceput,dar  m-ai răcit
Cu vorbe grele, cu gesturi ce mi-au răscolit
Inima-mi deschisă, iar sufletul mi l-ai rănit.

Sunt sloi de gheață, dragul meu iubit
Cu ura ta m-ai mutilat, m-ai răstignit
Pe-altarul iubirii pe care eu l-am îngrijit
Dar care astăzi cu indiferența ta, s-a topit.

Sunt sloi de gheață, și deși acum te străduiești
Să-mi recapeți dragostea, iubirea mea a desfrunzit…..
Ele-au murit atunci când prima dată m-ai lovit….
Atunci…eu am murit, căci  m-a durut , m-ai umilit.

Sunt sloi de gheață, chiar dacă acum am cărunțit.....
Gheață ai fost și tu, singurătatea-n doi am împărțit,
Sufletul l-ai ars , l-ai transformat în rug cioplit…..
Te străduiești, dar m-ai pierdut: totul s-a sfârșit.
Silvia Bya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu