vineri, 24 februarie 2012

IUBIRE !


Sunt iubirea…
vreau să te fac fericită
am intrat tiptil în viața ta
să te învăț să fii împlinită
Sunt veselă,
sunt tristă uneori
sunt chiar năvalnică
dar plâng adeseori…
Sunt iubirea….
știu, o aștepți,o vrei
te-am căutat și am venit ,
cu flori de clopoței.
Sunt lacrimă cîteodată,
îți spăl obrazul,
zâmbești de fiecare dată,
când vezi necazul.
Sunt iubire,
multă iubire , draga mea
fii fericită !
lasă amintirea.
Sunt iubirea….
trăiește acum clipa
nu te lăsa învinsă
deschide aripa !
Sunt doar iubire,
vreau să-ți inund inima,
să nu mai fiu închipuire.
deschide –mi poarta !
Sunt iubire,
primește-mă…nu fii speriată,
lasă.. a trecut totul,
descuie lacătul, nu-ți fie frică.
Sunt iubire,
vin de departe,te-am căutat…
uite că te-am găsit....
gata, ajunge cât ai înnoptat!
Silvia Bya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu