duminică, 26 februarie 2012

IAR TU TOT TACI…



Sunt împăcată și mi-e bine,
Cad frunze albe din copaci,
Mă uit în zare, te văd pe tine….
Iar tu tot taci…..

Sunt împăcată că ți-am spus,
Tu nu ai vrut să mă împaci,
Iubirea mea a înghețat…. s-a dus
Căci tu tot taci…..

Sunt sigură că-ți pare rău…
Te văd cum suferi și cum zaci
Iubirea mea s-a dus în hău
Căci tu tot taci……

Sunt ani de când tu ai tăcut,
Nu ți-ai dorit să mă îmbraci
Cu vorbele ce le-am dorit....
Iat  tu tot taci….

Sunt înghețată de privire-ați….
Mă arzi, mă doare,mă dezbraci…
Spre mine fulgere abați….
Iar  tu tot taci….

Sunt, suntem , dar cândva am fost
Eu plec în mine…poate te refaci…
Iubirea noastră nu mai are rost…
Căci  tu tot taci….

Sunt rece ,noaptea e albastră….
Aș vrea să mergem la un vraci
Să lege iar iubirea noastră
Dar tu tot taci….
Silvia Bya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu