duminică, 19 februarie 2012

SUFLET…..



Alerg  desculță prin nisipul fierbinte….
Te caut, te caut departe prin nori….
Mai am doar o rugăminte….
Să plec, să te găsesc, să mă adori.

Sunt sufletul tău pereche….
te caut de zeci de milenii,
te caut prin amintirea veche,
te-aștept, numărându-mi anii.

Sunt suflet pustiu, singuratic,
te caut, mi-e dor și te-aștept.
Inima-mi arde năvalnic….
se zbate să-mi sară din piept.

Sunt zâmbetul trist al privirii…..
Te văd, te simt , dar nu te găsesc,
te caut șoptindu-i adierii :
vino, iubire vreau să-ți dăruiesc.

Sunt strigătul buzelor mele,
ce –au înghețat de-atâta așteptare.
Lacrimile le-au spălat ploile…
Le-a luat inorogul pe aripi călare.

Sufletul singuratic  te așteaptă….
Așa a fost destinul să-mi fie;
Să nu-mi găsesc în această viață
sufletul divin, sufletul destinat mie.

Sufletul rătăcește aiurea….
Hălăduiește prin tainice locuri….
Își va opri vreodată nemurirea….?
Aici pe pământ, sau în ceruri ?
Silvia Bya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu