miercuri, 8 februarie 2012

SUNT ROMÂN

Sunt român și asta-i țara mea,
Nicând de aici nu aș pleca.
Sunt român și mă mândresc,
Cu plaiul meu cel românesc.

Sunt român ,aici eu m-am născut,
Sunt român din Dobrogea,
Sunt român nicicând nu o să uit,
Să-mi pun umărul la înălțarea sa !

Sunt român, iubesc omul ”frumos”,
Pe cel ce iubește și iartă ,
Pe cel ce țării-i de folos
Și se închină la a României hartă !

Sunt român, iubesc omul cel harnic
Pe cel ce iubește adevărul,
Pe cel ce nu e fățarnic și slugarnic,
Pe cel ce-i respectă tricolorul !

Sunt român, trăiesc în România
Iubesc și pe cel plecat afară
A plecat plăngându-și sărăcia
A plecat că alți-l alungară.

Sunt român ce plânge pentru țara
Ce-a ajuns să ceară de pomană
A ajuns de râsul și ocara
Celor ce-au închis-o în capcană.

Sunt român, ridic Domnului rugă
Țării mele să-i dea ”sănătate”
În genunchi mă rog ca să ajungă
Ruga mea și-al bunului meu frate .
Silvia Bya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu