joi, 16 februarie 2012

DOAMNE….. DE CE ?




Spune-mi de ce ……
De ce noaptea e-ntuneric,
De ce dorul nu vrea să plece,
De ce sunt un om atât de mic….

Spune-mi de ce ……
De ce ziua e lumină,
De ce mintea vrea să mi se-ntunece,
De ce ura , răutatea , ne dezbină…

Spune-mi de ce ……
De ce luna câteodată plânge,
De ce omul are imina atât de rece,
De ce sufletul mi se frânge….

Spune-mi de ce ……
De ce marea este mare,
De ce speranțele sunt amnezice ,
De ce sufletul rău mă doare….

Spune-mi de ce ……
De ce floarea este floare,
De ce cuvintele sunt ironice,
De ce păsările sunt călătoare….

Spune-mi de ce ……
De ce ploaia este udă,
De ce în lume nu mai este pace,
De ce omul a uitat să mai surâdă…..

Spune-mi de ce ……
De ce pomul este pom,
De ce soarta vrea să te încerce,
De ce omul nu mai este om…..

Spune-mi  Doamne…. de ce ……
De ce privești cu jale-amară la noi,
La cei ce se află la răscruce,
La cei ce se roagă , să iasă din nevoi…..

Spune-mi  Doamne…. de ce ……
De ce Doamne atâtea întrebări ?
Vin peste mine , nu vor să plece…
Rămân cu mine…veșnice , eterne strigări…..
Silvia Bya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu