duminică, 26 februarie 2012

STRĂINĂ DE MINE…



Sunt străină de mine, străină de tine,
Străină de tot, de noi amândoi....
Suntem ca doi străini în astă lume...
Cândva ne-am iubit…..cândva eram doi.

Sunt străină de mine, amară singurătate...
Tu nu mă vezi, nu m-ai văzut vreodată....
Eram o pată de culoare ,buze încleștate
Ce nu puteau să-ți spună :Ajunge…Gata !

Sunt străină de mine, străină de tine,
Suntem ca doi străini când ne vedem...
Nu împărțim nimic, decât un nume
Pe care mi l-ai dat , ca un blestem.

Sunt străină de mine, străină de noi...
De m-ai iubit, a fost poate un vis….
M-am rătăcit, m-am căutat….sunt încă-n ploi
Mă  scutur alene precum o floare de cais.

Sunt străină de noi, mă legăn ușor,
Mă fură gerul, viscolul uitării….
Mă uit în urmă, m-apucă un dor
Să fug pe malul înspumat al mării.

Sunt străină de mine, străină de tine
Împartim singurătatea în doi…..
Privesc  în urmă, plâng  și nu e bine
C-am fost o viață, împreună, amândoi.

Sunt străină aici, spirit rătăcit în vâltoare
M-am născut să dau viață, să fiu feerie,
Să fiu trestie, să fiu salcie, să fiu floare
Să-ți bucur sufletul, să-ți dărui bucurie.

Sunt singură…singurătatea mă apasă
Mă trage-n jos, mă duce spre abis
Dar știu că nu am voie , viața e frumoasă
Iar mă ridic, mă scutur și zbor spre vis !
Silvia Bya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu