luni, 13 februarie 2012

COPIL CU MAMĂ, FĂRĂ MAMĂ



Sunt copilul ce-a trăit în durere,
sunt copilul pe care mamă, nu l-ai vrut.
Am crescut ca o frunză-n cădere,
am jinduit după iubire și m-a durut.

Sunt copilul ce-a căutat alinare
nu am găsit-o, o tot caut mereu.
am crescut ca o floare-n cărare,
nu ai udat-o,mamă, m-ai strivit mereu.

Sunt copilul uitat în grădină
înconjurată nu de flori,…. m-ai zidit.
Am strigat cu lacrimi în surdină,
n-ai auzit,mamă, …nimeni n-a auzit.

Sunt copilul ce și-a dorit cu ardoare
să fie iubit de amândoi ; de mamă , de tată.
Am fugit de la voi și mă doare,
că m-ați împins în lume nepregătită.

Sunt copilul ce-a crescut fără voi dar cu voi,
m-am luptat să răzbesc în viață.
Ați plecat, sus în ceruri, în liniștitul zăvoi
v-am condus cu lacrimi pe față.

Sunt copilul ce-a cucerit lumea
fără tine, mamă, tu m-ai strivit.
Am crescut lângă tine cu teama
că mă vei goni cândva…și m-ai gonit.

Sunt copilul ce pentru voi se roagă,
să vă fie ușor acolo unde sunteți.
Sunt copilul ce-a încercat să înțeleagă
că atât ați putut ; doar ruga-n mine s-o aprindeți.

Nu ți-ai cerut iertare niciodată mamă
că m-ai gonit în viață , că nu m-ai dorit.
Eu v-am iertat, v-am condus la cerul de aramă
Dumnezeu e cel ce m-a ocrotit și m-a iubit.
Silvia Bya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu