luni, 20 februarie 2012

DOAMNE, VREAU FĂRĂ SĂ DAU.....



Sunt robul tău o, Doamne!
Ridic la tine atâtea rugăciuni
Prin care-ți cer să faci minuni
Să-mi dai, fără să dau,vreau doar să iau

Sunt robul tău o, Doamne!
Iartă-mă , căci am făcut din tine
robul meu, nu eu s-ascult de tine
ci tu s-asculți de mine, robul tău.

Sunt robul tău, o Doamne
Îți cer averi, îți cer să îmi tot dai,
să îmi alungi necazul,să mă ferești de răi
să îmi alungi durerea, să mă primești în rai…

Sunt robul tău,o Doamne
Îți cer să faci mereu ce îmi doresc
Fără să-ți dau nimic, fără să-ți dăruiesc
Fără să-ți intru-n casă ,să îți mulțumesc

Sunt păcătos, o Doamne
Și mă gândesc ,că dacă doar te slăvesc
Am dreptul să-ți tot cer,fără să dăruiesc
Să mă slujești la toate,fără să-ți mulțumesc

Sunt păcătos, o Doamne,
Învață-mă cum să mă rog, să fiu om bun,
Să fiu eu robul tău, doar eu să mă supun
Să fac doar voia ta, și ruga cum s-o spun.
Silvia Bya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu