duminică, 19 februarie 2012

DUNĂREA ALBASTRĂ



Sunt Dunărea verde-albastră
Cutreier munți, cutreier văi,
Ajung apoi în țara voastră
V-aduc de peste tot comori.

Sunt Dunărea albastră- verde
Cobor încet spre a ta țară
Aduc cu mine zvonuri surde,
Aduc cu mine primăvară.

Sunt veselă,mă joc cu valuri
Și nu am încă nici o vârstă
Mai iau cu mine în adâncuri:
Urât, negreală,o zi tristă.

Sunt câteodată înghețată,
Mă doare apa curgătoare,
Sloiuri când duc sunt deprimată….
Mă doare plânsul de vapoare.               

Sunt curgătoarea apă albastră
Vin către tine, vin la Tulcea,
Ți-aduc în dar tot ce există
Frumos și bun… îți aduc pacea.

Sunt veselă, sunt poate tristă
Mă opresc încet la tine-n Deltă
Dansez și cânt ca o artistă,
Deși ajung prea obosită.

Sunt  apa calmă, limpede,
Sunt  verde,albastră, împăcată….
Mă joc cu sălcii, nuferi, lebede,
Din Delta binecuvântată.
Silvia Bya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu