luni, 27 februarie 2012

SUNT ACUM, AM FOST UN IERI !


Sunt o simplă carte închisă,
Mă deschid pe zi ce trece….
Știu că sunt de voi admisă,
Să vă când, dorul să plece.

Sunt un foc,o ardere,
Însoțită de condor,
Desenez,cânt cu plăcere,
Despre lume,despre dor.

Sunt un om, un om cu suflet,
Vi l-am pus cu drag pe tavă…
Sunt doar eu, nu sunt un Hamlet
Cânt cu vocea mea suavă….

Sunt un suflet călător,
Vin la voi să-mi cânt aleanul,
Despre viață, despre dor….
Sunt un eu, ca porțelanul

Sunt ce-am fost și încă sunt,
Pictez viața în culori,
Doar pictez,dansez și cânt….
Și mai plâng arareori

Sunt o lacrimă ce pică
Din albastrul ochilor,
Care râde,se ridică
Și plutește peste nor.

Sunt un eu,vin des la voi
Să vă povestesc cu drag,
Despre mine, despre noi,
Prin catrene în șirag.

Sunt acum,am fost un ieri….
Mi-a fost frică, m-am speriat….
Sunt pe culmi către urcări,
Nicând n- am abandonat.

Sunt aici….. te sfătuiesc
Să zâmbești,să lupți să-nvingi !
Râzi la viață când foșnesc
Frunze veștede  în crengi !

Sunt femeia care-ți spune:
”Luptă și vei câștiga”
Căci nicicând nu va apune:
Nume,fapta , vorba ta.

Sunt un nume , am crescut,
Vă spun vouă tuturor :
”Nu rămâneți în trecut
Priviți către viitor” !
Silvia Bya !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu