miercuri, 29 februarie 2012

RUGĂ FĂRĂ SFÂRȘIT


Sunt ruga fără de sfârșit,
Mă rog la floarea de cais,
Mă rog la zarea-n asfințit,
Mă rog la Maica mea din vis.

Sunt ruga ce-o înalț spre cer,
Mă rog la îngerul din zare,
Mă rog la norul negru auster,
Mă rog, îngenunchez și cer îndurare.

Sunt ruga ce-o ridic spre soare,
Mă rog la raza din lumină,
Mă rog la lacrima ce doare,
Mă rog la clipa ce de ani se-anină.

Sunt ruga ce-o ridic spre lună,
Mă rog la spicul grâului,
Mă rog la valul plin de spumă,
Mă rog la slova graiului.

Sunt ruga ce-o ridic spre mare,
Mă rog la scoica de smarald,
Mă rog la darul din  altare,
Mă rog la sufletul Tău cald.                           

Sunt ruga ce-o trimit spre mine,
Mă rog de mine să fiu bună,
Mă rog la tine,sfântă pâine,
Mă rog să ieșim din furtună.

Sunt ruga ce-o ridic  spre noi,
Mă rog la rodul pomului,
Mă rog să scăpăm iar din nevoi,
Mă rog la bunătatea omului.

Sunt ruga ce-o ridic spre voi,
Mă rog la valul alb al mării,
Mă rog la cântul din zăvoi,
Mă rog pe malul Dunării.

Sunt ruga ce-o ridic spre smirnă,
Vreau să stropesc cu apa vie,
Să spăl păcatele de vină,
Să vindec tot cu flori de salvie  .

Sunt ruga ce-o ridic spre Tine,
La Tine Doamne eu mă rog,
Țării  să-i fie mai bine,
Îngenunchez , cu plecăciune să mă rog.
Silvia Bya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu